Build an online store
featuring your brand
How to create custom storefronts and product detail pages on
Amazon
ایک
آن لائن اسٹور بنائیں جس میں اپنے برانڈ کی خاصیت ہے
ایمیزون
پر کسٹم اسٹور فرنٹ اور مصنوع کے تفصیل سے صفحات تخلیق کریں
ایک
آن لائن اسٹور کیوں بنایا جائے؟
ایمیزون
ایک مشہور اسٹور ہے۔ جو آن لائن فروخت کنندگان کے ل it اسے ایک بہترین
موقع فراہم کرتا ہے۔ در حقیقت ، آزاد تھرڈ پارٹی فروخت کنندگان نے صرف 2019 کے چھٹیوں
کے سیزن میں ایک ارب سے زیادہ اشیاء فروخت کیں ، ایمیزون کا استعمال کرتے ہوئے سیکڑوں
لاکھوں صارفین تک پہنچنے ، ان کے برانڈ بنانے اور اپنا کاروبار بڑھایا۔
پھر
بھی ، آن لائن کاروبار شروع کرنا تھوڑا سا مشکل ہوسکتا ہے۔
ایمیزون
پر کھڑے ہونے اور اچھ lookا نظر آنے کا ایک
بہترین طریقہ یہ ہے کہ آپ خود اپنے برانڈ کی مصنوعات فروخت کریں۔ نہ صرف یہ کہ آپ کو
اپنی منفرد پروڈکٹ فروخت کرنے کا موقع فراہم کرسکتا ہے ، بلکہ ہم نے بہت سارے مفت ٹولز
بھی بنائے ہیں جو آپ کو اپنے برانڈ کے لئے ایک آن لائن اسٹور بنانے کے ساتھ ساتھ اپنے
برانڈ کے نام کی حفاظت کرنے ، آپ کے سامان کو ظاہر کرنے میں بھی مدد دیتے ہیں ، اور
صارفین کے ساتھ مربوط ہوں۔
دراصل
، جو بیچنے والے اپنا برانڈ چلاتے ہیں وہ ایک ایسا آن لائن اسٹور بنا سکتے ہیں جو عام
ایمیزون لے آؤٹ سے بالکل مختلف نظر آتا ہے۔
Register
your brand
ایمیزون
برانڈ رجسٹری آپ کی دانشورانہ املاک کے تحفظ اور ایمیزون پر اپنے برانڈ کے اچھے نام
کی حفاظت میں مدد کرتی ہے۔
اپنی
کمپنی کو برانڈ رجسٹری میں شامل کرنا یہ بھی ہے کہ آپ ایمیزون اسٹور میں اپنے برانڈ
کو فروخت کرنے کے ساتھ حاصل کردہ تمام مفت ٹولز ، رپورٹس ، اور فوائد تک کس طرح رسائی
حاصل کرتے ہیں۔
اپنے
کاروبار کو ایمیزون برانڈ رجسٹری میں اندراج کرنے کے ل you ، آپ کو ضرورت ہوگی:
ایک
ایمیزون بیچنے والا اکاؤنٹ (ابھی سائن اپ کریں)۔
ملک
میں ایک فعال رجسٹرڈ ٹریڈ مارک جہاں آپ اندراج کرنا چاہتے ہو ، یا ایمیزون آئی پی ایکسلریٹر
کے توسط سے زیر التواء ٹریڈ مارک درخواست داخل کریں۔
آپ
کے برانڈ کا نام یا لوگو آپ کی مصنوعات اور پیکیجنگ پر نمایاں ہیں۔
اگر آپ معیار کو پورا کرتے ہیں تو ، ایمیزون برانڈ رجسٹری کے لئے سائن اپ
کرنے کا طریقہ یہاں ہے:
برانڈز پریس.امازون / اہلیت پر جائیں اور "اب اندراج کریں" پر
کلک کریں۔
ملک سے متعلق مخصوص بازار کا انتخاب کریں جس میں آپ اپنے برانڈ کو اندراج
کرنا چاہتے ہیں۔
سیلر سنٹرل میں لاگ ان کرنے کے اشارے پر عمل کریں۔
اپنے کاروبار کے بارے میں معلومات فراہم کرکے مختصر فارم کو مکمل کریں کیوں
کہ یہ قانونی دستاویزات یا ٹریڈ مارک کی درخواستوں پر ظاہر ہوتا ہے۔
فارم جمع کروانے کے بعد ، آپ کو اپنے بیچنے والے کے اکاؤنٹ سے منسلک برانڈ
رجسٹری صفحے پر ہدایت کردی جائے گی۔ نظم کریں >> ایک برانڈ درج کریں کو منتخب
کریں
جائزہ لینے کے لئے اپنا اندراج جمع کروانے کے اقدامات پر عمل کریں۔
اندراج
کے دوران آپ جو معلومات فراہم کرتے ہیں اس کا انحصار اس ملک کے مخصوص بازار سے ہوگا
جہاں آپ اندراج کرنا چاہتے ہیں۔ امریکہ میں ، مثال کے طور پر ، ایمیزون برانڈ رجسٹری
کی درخواست:
ریاستہائے
متحدہ کے پیٹنٹ اور ٹریڈ مارک آفس کے ساتھ ٹریڈ مارک رجسٹریشن نمبر
آپ
کے "برانڈ نشان" ، جو الفاظ / متن یا تصاویر / ڈیزائن (جیسے کہ لوگو) ہوسکتے
ہیں۔
پروڈکٹ
کی کٹیگریز جن میں آپ کے برانڈ کی مصنوعات کی فہرست ہونی چاہئے (جیسے ملبوسات ، کھیلوں
کا سامان ، الیکٹرانکس ، مثال کے طور پر)۔
وہ
ممالک جہاں آپ کے برانڈ کی مصنوعات تیار اور تقسیم کی جاتی ہیں۔
Customize
product detail pages with A+ Content
A + مشمولات کے ساتھ مصنوع کی تفصیلات والے صفحات کو اپنی مرضی کے مطابق
بنائیں
ایک
بار جب آپ کے برانڈ کو ایمیزون برانڈ رجسٹری کے لئے منظور کرلیا گیا ، تو اس وقت تفریحی
سامان کا وقت آگیا ہے۔ برانڈ رجسٹری مفت ٹولز کو غیر مقفل کرتی ہے جو آپ کو پردے کے
پیچھے اپنے برانڈ پروڈکٹ کو سنبھالنے اور آپ کی برانڈ اسٹوری کا نظم کرنے میں مدد کرتی
ہے جیسا کہ ایمیزون اسٹور خریداری کرنے والے صارفین کے لئے ظاہر ہوتا ہے۔
A + مشمولات اور اسٹورز کے ذریعہ ، آپ ایمیزون پر ایک خوبصورت برانڈ
کا تجربہ بناسکتے ہیں۔ A + مشمولات آپ کی
مصنوعات کی فہرست کو بڑھا دیتا ہے ، اور اسٹورز آپ کو ایمیزون اسٹور کے اندر ملٹی پیج
شاپنگ کا تجربہ بنانے کی سہولت دیتے ہیں۔
ان اقدامات پر عمل کرکے ایمیزون پر اپنے برانڈ کی مصنوعات میں A + مواد شامل کریں:
بیچنے والے وسطی میں لاگ ان کریں۔
نیویگیشن مینو میں ، اشتہارات >> بہتر برانڈ کا مواد منتخب کریں
اس مصنوع کا ایس کیو درج کریں جس میں آپ مواد شامل کرنا چاہتے ہیں۔ اگر
آپ والدین کی سطح پر مواد شامل کرتے ہیں تو ، ٹیمپلیٹ ہر بچے میں بھی شائع ہوگا۔
دستیاب ماڈیولز میں سے منتخب کریں یا پہلے سے طے شدہ ٹیمپلیٹس میں سے ایک
سے منتخب کریں
صفحے کے اوپری حصول اشاروں پر عمل کریں: ایسی تصاویر شامل کریں جو مختص
جگہ کو زیادہ سے زیادہ بنائیں ، نامزد متن بکس میں متن شامل کریں تاکہ آپ کی مصنوعات
کی تفصیلات یا خصوصیات کو بیان کیا جاسکے۔
اس بات کو یقینی بنانے کے لئے صفحہ کا پیش نظارہ کریں کہ تمام تصاویر مناسب
طریقے سے بھری ہوئی ہیں اور یہ آپ کے دوسرے برانڈڈ صفحات کی طرح لگتا ہے تاکہ آپ کے
برانڈ کے ساتھ صارفین کو مستقل تجربہ فراہم کیا جاسکے۔
ایمیزون کو جمع کروائیں۔ جائزہ لینے میں 7 کاروباری دن لگ سکتے ہیں (اعلی
عہدوں کے دوران زیادہ وقت) ، اور مواد کی حیثیت آپ کے ڈیش بورڈ پر اپ ڈیٹ ہوجائے گی
منظور شدہ مواد کے پیش آنے میں 24 گھنٹے لگ سکتے ہیں۔
اگر آپ کے مواد کو جمع کرنے کی منظوری نہیں دی گئی ہے تو ، صفحہ میں ترمیم
کرنے کے لئے اپنے ڈیش بورڈ میں "ترمیم" کو منتخب کریں اور پھر جمع کرائیں۔
اپنے مواد میں ترمیم اور دوبارہ جمع کرانے سے بچنے کے ل sure اپنے مواد کو یقینی بنائیں:
ڈیسک ٹاپ اور موبائل آلات پر نظر آنے والی واضح تصاویر ہیں
ہجے یا گرائمر کی غلطیوں سے پاک ہے۔
قیمتوں میں اضافے یا پروموشن کی تفصیلات پر مشتمل نہیں ہے۔
ضمانتیں ، گارنٹی ، کسٹمر سروس ، ویب سائٹیں ، یا رابطے سے متعلق معلومات
کا حوالہ نہیں دیتا ہے
A + رہنما اصولوں کی تعمیل کرتی ہے
A + مشمولات کی خصوصیات کو کیسے استعمال کریں اس کے لئے نکات:
متن:
گاہکوں کو آپ کی مصنوعات کے ماہر بننے میں مدد کے لئے مخصوص الفاظ اور اعداد کے ساتھ
تفصیلی وضاحت فراہم کریں۔
میزیں:
آپ کی مصنوعات کی لکیر میں خصوصیات کو اجاگر کرنے کے لئے موازنہ میزیں استعمال کریں۔
بینرز:
استعمال میں اپنی مصنوعات کو ظاہر کرنے کے لئے بینر کی تصاویر کا استعمال کریں۔ برانڈ
کے مستقل تجربے کو تخلیق کرنے کیلئے اپنے برانڈ کی علامت (لوگو) اور مواد کو اپنی تمام
مصنوعات میں شامل کریں۔
امیجز:
پیشہ ورانہ معیار کی ، اعلی ریزولوشن کی تصاویر کا استعمال کریں جو مصنوعات کی خصوصیات
کو اجاگر کریں یا استعمال میں آپ کی مصنوعات کو دکھائیں۔ اگر آپ اپنی تصاویر میں برانڈ
کا متن شامل کرتے ہیں تو ، یقینی بنائیں کہ یہ اتنا بڑا ہے کہ وہ موبائل آلات پر پڑھنے
کے قابل ہو۔
فیلڈز:
تلاش کے نتائج (SEO) میں اپنی مرئیت
کو بہتر بنانے کے ل images ، تصاویر میں متن کو
سرایت کرنے کے بجائے ٹیکسٹ فیلڈز کا استعمال کریں۔
مکس
اور ملاپ: A + مواد کے ماڈیول
100+ امیج اور ٹیکسٹ فیلڈ کے مجموعے پیش کرتے ہیں۔ اپنے برانڈ کے لئے صحیح مکس تلاش
کرنے کے لئے ان سب کو دریافت کریں۔
مائن
جائزے: کس موضوع کو احاطہ کرنا ہے اس کا پتہ لگانے کے لئے صارفین کے جائزے ، واپسی
اور مواصلات سے متعلق معلومات کا استعمال کریں۔ ایڈریس کی خریداری میں رکاوٹیں۔ اس
بارے میں سوچیں کہ گاہک آپ کی مصنوعات کو کیوں نہیں خریدیں گے اور ان خدشات پر پہلے
سے تبادلہ خیال کریں گے۔
ایک
کہانی سنائیں: اپنے برانڈ کے مشن ، کہانی اور منفرد پیداوار کے عمل کی وضاحت کریں۔
مخصوص اعداد و شمار کے ساتھ خصوصیت کی تفصیلی معلومات فراہم کریں۔ مددگار ، معلوماتی
آواز استعمال کریں۔
Build
a store for your brand within the Amazon store
ایمیزون اسٹور میں اپنے برانڈ کے لئے اسٹور بنائیں
ایمیزون
ایک آن لائن اسٹور ہے ، اور وہ برانڈ جو ایمیزون اسٹور میں پروڈکٹس بیچتے ہیں وہ اسٹور
کے اندر اندر اپنا ایک مفت آن لائن اسٹور بنا سکتے ہیں جسے ہم کہتے ہیں ... ام ، اسٹورز۔
ایک
بار جب آپ بیچنے والا اکاؤنٹ بناتے ہیں اور ایمیزون برانڈ رجسٹری میں داخلہ لے لیتے
ہیں تو ، آپ ایک ایسا اسٹور بنا سکتے ہیں جو گاہکوں کو ملٹی پیج ، سراسر تجربہ فراہم
کرتا ہے جو صارفین کو اپنی مرضی کے مطابق امیر میڈیا کے ذریعے آپ کے برانڈ اسٹوری اور
پوری پروڈکٹ کیٹلوگ سے تعارف کراتا ہے۔ ویڈیو
مارکیٹنگ
کی مہمات میں استعمال کرنے کے لئے آپ کو اپنا ایمیزون ڈاٹ کام ویب ایڈریس بھی مل جاتا
ہے (حیرت انگیز / یاربرینڈ)۔ اس کو اپنا ایمیزون رئیل اسٹیٹ سمجھیں ، جہاں آپ نئی مصنوعات
اور بہترین فروخت کنندگان کی نمائش کرسکتے ہیں ، اور یہاں تک کہ آنے والے خریداروں
کے لئے شخصی سفارشات بھی مہیا کرسکیں۔
پردے
کے پیچھے ، اسٹورز آپ کو وزٹ ، ٹریفک ذرائع اور فروخت کے بارے میں کارکردگی کی پیمائش
بھی فراہم کرتا ہے تاکہ آپ تجربے کو بہتر بناسکیں۔
بیچنے
والے وسطی میں اسٹور بلڈر کا استعمال کرتے ہوئے ، آپ ایمیزون پر ای کامرس اسٹور فرنٹ
تشکیل دے سکتے ہیں ۔کوڈنگ یا ڈیزائن کی مہارت کی ضرورت نہیں۔ صفحہ خود بخود ڈیسک ٹاپ
، موبائل اور ٹیبلٹ براؤزرز کے لئے سیٹ اپ ہوجاتا ہے۔
ان اقدامات پر عمل کرکے ایمیزون اسٹورز کا استعمال کرکے اپنے برانڈ برانڈ
کا تجربہ بنائیں۔
بیچنے والا اکاؤنٹ بنائیں اور اپنے برانڈ کو ایمیزون برانڈ رجسٹری میں اندراج
کریں۔
بیچنے والے وسطی میں لاگ ان کریں۔
نیویگیشن مینو میں ، اسٹورز >> اسٹورز کا نظم کریں کو منتخب کریں
"اسٹور بنائیں" کے بٹن پر کلک کریں۔
اپنے اسٹور کیلئے ٹیمپلیٹ منتخب کریں۔ ہر ایک میں تصاویر ، متن ، ویڈیو
اور دوسرے مواد کیلئے ایڈجسٹ ٹائلز شامل ہیں۔ ٹیمپلیٹ کے اختیارات میں شامل ہیں:
پروڈکٹ گرڈ۔ اپنے برانڈ انتخاب کو ظاہر کرنے کا ایک آسان طریقہ۔
مارکی - تصویری نمونہ ، مصنوع کی وضاحت ، اور گاہک کی قیمت درج کرنے کے
ل additional اضافی جگہ کے ساتھ ایک کیوریٹڈ
پروڈکٹ ڈسپلے شامل کریں۔
شوکیس۔ مصنوعات کے وسیع انتخاب والے برانڈز کے ل for ایک لچکدار آپشن ، جس میں پروڈکٹ کی معلومات اور بھرپور بصری مواد کیلئے کافی
جگہ موجود ہے۔
ایمیزون اسٹور کے اندر اپنے برانڈ کے لئے ایک آن لائن اسٹور بنانے کے لئے
اسٹور بلڈر کو کھولیں۔
صفحہ مینیجر پر کلک کریں اور اپنے آن لائن اسٹور میں ایک صفحہ شامل کرنے
کے لئے "ایک صفحہ شامل کریں" کو منتخب کریں۔ صفحے کا نام اور تفصیل درج کریں
، اور صفحہ کا نمونہ منتخب کریں۔
صفحے میں مواد شامل کرنے اور بندوبست کرنے کیلئے ٹائل منیجر کا استعمال
کریں۔ ایک کشش تجربہ تخلیق کرنے کیلئے مصنوع کی تصاویر ، متن اور ویڈیو کو یکجا کریں۔
اپنے اسٹور میں نمایاں کرنے کے لئے ہینڈپک مصنوعات ، یا خود کار طریقے سے
مختلف پروڈکٹ ڈسپلے آباد کرنے کے لئے متحرک وگیٹس استعمال کریں ، جیسے بہترین فروخت
ہونے والی مصنوعات یا ملاحظہ کرنے والے سلوک پر مبنی سفارشات۔ متحرک ویجٹ ایمیزون کے
اعداد و شمار کا استعمال کرتے ہیں جیسے مطلوبہ الفاظ کی تلاش ، بہترین فروخت ہونے والی
مصنوعات اور / یا تجویز کی تاریخ جو آپ کو اپنے اسٹور پر نظر آنے والی مصنوعات کی اصلاح
اور ان کی تازہ کاری میں مدد کرتا ہے۔
یہ دیکھنے کے لئے پیش نظارہ ونڈو کا استعمال کریں کہ آپ کا اسٹور ڈیسک ٹاپ
اور موبائل براؤزر کے ل appear کیسے ظاہر ہوگا۔ ترمیم کرنے کے لئے صفحے کے اندر ایک انفرادی ٹائل پر کلک کریں۔
اپنے اسٹور میں متعدد صفحات بنانے کے ل # اقدامات # 5–7 دہرائیں جیسا کہ
مختلف خصوصیات ، مصنوعات کے زمرے ، اعلی فروخت کنندگان وغیرہ کو ظاہر کرنے کی ضرورت
ہے۔ ہر صفحے آپ کے اسٹور میں ایک مختلف صفحے پر جاسکتا ہے ، جس کی سطح تین درجے تک
ہے۔
ایک بار جب آپ اپنے اسٹور کی تعمیر مکمل کرلیں تو ، "اشاعت کے لئے
جمع کروائیں" پر کلک کریں۔ آپ کے آن لائن اسٹور کی اشاعت میں اعتدال پسندی کا
عمل شامل ہے جس میں کئی دن لگ سکتے ہیں۔ پیشرفت کی نگرانی کے لئے اسٹیٹس بار پر نگاہ
رکھیں۔ اعتدال کے دوران مسترد ہونے سے بچنے کے ل please ،
براہ کرم تخلیقی رہنما خطوط کا جائزہ لیں۔
آپ کے اسٹور کے رواں دواں ہونے کے بعد ، اسٹور بلڈر >> بصیرت پر جائیں
کہ آپ کا آن لائن اسٹور کی کارکردگی کا مظاہرہ کرتا ہے۔ اپنے اسٹور کو اپ ڈیٹ اور بہتر
بنانے کے لئے صفحے کے نظارے ، ملاقاتیوں ، ٹریفک ذرائع اور فروخت کو ٹریک کریں۔
You’ve
built your online store on Amazon. Now what?
آپ
نے ایمیزون پر اپنا آن لائن اسٹور بنایا ہے۔ اب کیا؟
آپ
ایمیزون برانڈ رجسٹری میں داخلہ لے چکے ہیں۔ آپ کے ای کامرس کاروبار میں ایک ایمیزون
اسٹور فرنٹ اور آپ کا اپنا ایمیزون ڈاٹ کام ویب ایڈریس ہے۔ آپ کے مصنوع کے تفصیل سے
صفحات میں A + مشمولات کے ساتھ
شامل کی گئی بھرپور معلومات شامل ہیں۔
آگے
کیا؟
ایک
بار جب آپ ایمیزون اسٹور میں ایک آن لائن اسٹور بناتے ہیں تو ، بہت سے دوسرے ای کامرس
مارکیٹنگ اور آن لائن بیچنے والے ٹولز کا فائدہ اٹھائیں جو ہم نے برینڈز کو زیادہ گاہکوں
تک پہنچنے میں مدد کے لئے بنائے ہیں۔
سپانسر
شدہ برانڈز ، اسپانسرڈ مصنوعات ، اور دیگر ایمیزون ایڈورٹائزنگ حکمت عملیوں کا استعمال
کرتے ہوئے اپنے ایمیزون اسٹور اور پروڈکٹ لسٹنگ میں ٹریفک چلائیں۔ ایمیزون پر اور باہر
مارکیٹنگ کی مہمات کے ل your اپنے منفرد ایمیزون
یو آر ایل کا استعمال کریں۔
اپنے
پروڈکٹ کی تفصیل والے صفحے کے مواد ، A ہوسٹ شاپ ایبل لائیو اسٹریم ایونٹس ، ورچوئل بنڈل فروخت کرنے وغیرہ پر
A / B ٹیسٹ چلانے کے لئے سیلر سنٹرل میں مفت ٹولز کا استعمال
کریں۔
ایمیزون
پر برانڈ مالکان کے لئے خصوصی طور پر دستیاب 10 ٹولز کے بارے میں جانیں اور دیکھیں
کہ کس طرح دوسرے آن لائن فروخت کنندگان نے صارفین سے براہ راست ای کامرس بزنس حکمت
عملی کے تحت ایمیزون پر کامیاب برانڈ تیار کیے ہیں۔
0 Comments